Bovenstaande vraag houdt dienstverleners met een fysieke balie vaak bezig. Wat is het meest efficiënt voor klant en organisatie? Willen klanten een nummer tijdens het wachten of is een rij beter? En hoe kan ik de tevredenheid van mijn klanten verbeteren en toch besparen op personeel of huisvestingskosten? Bureau RMC heeft bij meerdere organisaties diepgaand onderzoek mogen doen om nieuwe dienstverleningsconcepten te ontwikkelen. Als je weet wat de klant wil, is het bouwen van een formule die daarop aansluit de volgende stap. Niet andersom denken en beginnen bij de interne organisatie. Wilt u ook weten wat goed voor uw organisatie is en hoe u een toekomstbestendige dienstverlening aanbiedt aan een balie? Downlad dan hieronder onze factsheet over wat klanten willen bij een fysiek bezoek aan de balie. Heeft u daarna nog vragen of wilt u meteen aan de slag? Neem dan contact op met één van onze adviseurs!
Wilt u op de hoogte blijven van het laatste retailnieuws? Schrijf u dan hier in voor onze nieuwsbrief!