Nieuws
Artikelen
‘Wat de winkel van je weet’ (Reformatorisch Dagblad, 19-01-2019)
Directeur Huib Lubbers van Bureau RMC legt het verschil uit tussen wifitracking en wifitelling in dit artikel over privacy in de winkels.
Jaaroverzicht 2018: pak de consument als je kan!
Het jaarlijks terugkerende overzicht van Bureau RMC over het afgelopen retailjaar: 1,7% minder passanten op straat, maar hogere conversie.
Drukkere winkelstraten op Black Friday
Steeds meer winkels doen mee aan Black Friday. De kortingendag was drukker dan vorig jaar. De vrijdag had echter wel een kannaballiserend effect op de overige (week- en weekend-)dagen.
Nieuwe medewerker
Sinds november 2018 werkt Yannic Audenaerde bij Bureau RMC als data analist en consultant. Yannics interesse ligt bij het verschaffen van inzichten in data en het omzetten van die inzichten naar de praktijk.
Ik wens Blokker beterschap
Directeur Huib Lubbers van Bureau RMC reageert uitgebreider op het nieuws dat Blokker in de verkoop gaat. Hij is ervan overtuigd dat de Blokker blijft bestaan en heeft tips voor de nieuwe eigenaar.
Black Friday wordt een retailhit!
Black Friday wordt een retailhit, zegt Bureau RMC op basis van de passantentellingen van hun CityTraffic-sensoren. In dit artikel laten we de trends van de afgelopen jaren zien en de verwachtingen voor dit jaar.
Retailjournaals
Geen Resultaten Gevonden
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.