Nieuws
Artikelen
Koopavond onderzoek in De Telegraaf
Bureau RMC heeft recentelijk meegewerkt aan een artikel in de Telegraaf over de vermindering in populariteit van de koopavond. Er is een onderzoek...
Vrouwen bloot, handel groot
De opvatting ‘vrouwen bloot, handel dood’ is er één van vroeger. Nu zijn juist ideale weersomstandigheden met meer uren zon meer doorslaggevend voor...
Zonneschijn dicteert drukte winkelstraat
Weersomstandigheden zijn de bepalende factor geworden voor binnenstadbezoek. Speciale verkoopacties doen er steeds minder toe. De drukte in de winkelstraat...
Klimaatverandering in de Winkelstraat
Winkeldrukte meer gedreven door weersomstandigheden De winkelstraten in Nederland laten de afgelopen 6 maanden een gestage groei zien. Hierbij lijkt het...
Hoofddorp kiest voor Bureau RMC
Winkelstad Hoofddorp heeft deze zomer gekozen om de komende jaren de bezoekersaantallen in de winkelstad Hoofddorp te gaan tellen met de oplossingen van...
Drukte Bevrijdingspop Haarlem
Week 17 en 18 stonden in het teken van twee grote feestdagen: Koningsdag en Bevrijdingsdag. Zeker in Haarlem wordt er op 5 mei met Bevrijdingspop groots...
Retailjournaals
Geen Resultaten Gevonden
De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.