Wat doet RMC bij haar klanten? Data driven formule-ontwikkeling Case KPN Wekelijkse capture rate-rapportage om winkelprestaties te monitoren Case Perry en Aktiesport Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Case Street Jump Regionale detailhandelsvisie voor toekomstbestendige winkelgebieden Case Regio Leiden CityTraffic-sensoren voor meer inzicht in bezoekersstromen winkelgebieden Case gemeente Alkmaar Ontwikkeling van het nieuwe dienstverleningsconcept in de stadsloketten Case gemeente Amsterdam Ontwikkeling van identiteit en marketingplan winkelcentrum De Kopermolen Case Van der Vorm Het nemen van een juiste locatiebeslissing Case State of Art Analyse van de Sneekweek om het evenement te optimaliseren Case gemeente Súdwest-Fryslân Onderzoek naar het functioneren van het netwerk van 85 ANWB-vestigingen Case ANWB Onderzoek naar de wenselijke verhouding van horeca en retail in Haagse winkelstraten Case gemeente Den Haag Objectief en real-time drukte meten in natuur- en recreatiegebieden Whitepaper