Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
RMC heeft telsensoren door heel Nederland hangen die realtime de drukte meten in winkelgebieden. Dit doen wij met volledig GDPR-proof telsensoren die anonieme wifi-signalen tellen. Onze sensoren hangen al jaren verspreid door het land, wat betekent dat wij bezoekersaantallen en trends kunnen vergelijken met eerdere jaren of met andere winkelgebieden van vergelijkbare omvang. Dankzij onze benchmarks krijgen steden en ondernemers een helder overzicht van bezoekersaantallen en hun ontwikkeling over de tijd.
Het tellen van passanten is geen doel op zich. Het is een middel om tot een antwoord op een bredere vraag te komen. Daarom helpen onze data-analisten en adviseurs u graag bij eventuele maatwerkvragen. Daarnaast leveren de standaardrapportages druktetrends voor zowel heel Nederland als losse steden, deze zijn via de knoppen hieronder te bekijken.
De Nationale Shopping Index. Een wekelijkse winkeldrukte-index van geheel Nederland. Er wordt een index gemaakt van:
Nationale winkelstraten
Highstreet winkelstraten (A1)
Woonboulevards
Boodschappen winkelgebieden
Toeristische winkelgebieden
Grote steden (G5)
Middelgrote steden
Kleine steden
De standaard WinkelIndex per stad. Een lokale winkeldrukte-index per stad. Er wordt een index gemaakt van 80 steden in Nederland en 40 steden in België en Luxemburg. De tellingen kunnen wekelijks worden vergeleken met vergelijkbare steden.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency