Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Elke maandag verstuurt RMC de Nationale Shopping Index. Deze wekelijkse update biedt in één oogopslag belangrijke inzichten en trends in het winkelgedrag in Nederland. Deze informatie kan ook specifiek voor jouw winkelgebied worden bepaald!
Elke maandag vóór 09:00 verstuurt RMC de Nationale Shopping Index (NSI). Deze wekelijkse update biedt in één oogopslag belangrijke inzichten en trends in het winkelgedrag in Nederland.
Wat kun je verwachten in de NSI?
Deze informatie kan ook specifiek voor jouw winkelgebied worden bepaald. Met onze gedetailleerde rapportages krijg je heldere inzichten in het aantal bezoekers.
Beschikbare Rapportages:
Met GPS-data-analyse brengt RMC de herkomst van jouw bezoekers in kaart.
Met GPS-data-analyse brengt RMC de herkomst van jouw bezoekers in kaart.
Maandelijks wordt een rapport geleverd met daarin:
Op basis van het Mentality-model van Motivaction bieden wij een uitgebreide rapportage die inzicht geeft in de belangrijkste doelgroepen die naar jouw winkelgebied komen.
Met de top 10 verzorgingsgebieden identificeert RMC welke bezoekersprofielen het meest voorkomen in het winkelgebied op basis van het Mentality-model ™ Model van Motivaction.
Deze rapportage biedt gedetailleerde inzichten in de belangrijkste bezoekersgroepen die het vaakst naar het winkelgebied komen:
Ontdek realtime hoe druk het was in jouw winkelgebied. RMC levert een wekelijkse rapportage met inzichten over de drukte in jouw winkelgebied, de verdeling van drukte over de dagen, en een vergelijking met soortgelijke steden. Met onze maand rapportage analyseer je de drukte van de afgelopen maand. Ontdek de drukste dagen, de drukste locaties, de verdeling van de drukte over de week en vergelijk de resultaten met soortgelijke steden.
Ontdek hoe jouw stad presteert ten opzichte van vergelijkbare steden! Met onze benchmarkrapportage ontvang je maandelijkse of wekelijkse inzichten die je helpen om de prestaties van jullie winkelgebied in kaart te brengen. Vergelijk de drukte in jullie centrum met die in vergelijkbare steden in onze overzichtelijke rapportages.
Wie is de bezoeker in jouw winkelgebied? Ontdek welke bezoekersprofielen het meest naar jouw winkelgebied komen. Onze rapportage, gebaseerd op het Mentality™-model van Motivaction, geeft inzicht in de drijfveren en voorkeuren van de belangrijkste bezoekersgroepen. Leer wat hen motiveert, waar en hoe ze kopen, en hoe je hen het best kunt bereiken met effectieve communicatie. Zo maak je gerichte keuzes voor jouw winkelgebied die écht aanslaan bij je doelgroep.
Hoe druk was de braderie en heeft de kerstmarkt effect op de bezoekersaantallen in het centrum? Ontdek het met onze effectmetingen.
Wij verhogen het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Elke retailer – van winkel tot -keten – wil verzekerd zijn van een toplocatie met een hoge capture rate. Wij helpen je bij de juiste vestigingsplaatskeuze én creëren unieke retailformules.
Wat maakt een stad uniek? Wie wonen en winkelen er? Wat zijn de retailprestaties? Wij hebben het antwoord en formuleren een detailhandelsbeleid waar gemeentes op kunnen bouwen.
Voorkom een verkeerde investering of leegstand. Op basis van onze (consumenten)data zetten we samen met jou een strategische aanpak op voor unieke winkels en winkelgebieden die gegarandeerd renderen.
Krijg als ondernemersvereniging scherp inzicht in de drukte in jullie centrum. Met RMC brengen we bezoekersaantallen, verzorgingsgebieden en doelgroepen helder in kaart. Zo maak je strategische keuzes die écht impact maken.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency