Citytraffic Methode

Krijg dagelijks realtime inzicht in de drukte van winkelgebieden

Er wordt geteld bij
113
Steden in Europa
614
Winkelstraten
112
Evenementen
33
Stranden

Er wordt door heel Nederland geteld

RMC heeft telsensoren door heel Nederland hangen die realtime de drukte meten in winkelgebieden. Dit doen wij met volledig GDPR-proof telsensoren die anonieme wifi-signalen tellen. Onze sensoren hangen al jaren verspreid door het land, wat betekent dat wij bezoekersaantallen en trends kunnen vergelijken met eerdere jaren of met andere winkelgebieden van vergelijkbare omvang. Dankzij onze benchmarks krijgen steden en ondernemers een helder overzicht van bezoekersaantallen en hun ontwikkeling over de tijd.

Handige rapportage, overzichtelijk en in elk gewenst formaat

Het tellen van passanten is geen doel op zich. Het is een middel om tot een antwoord op een bredere vraag te komen. Daarom helpen onze data-analisten en adviseurs u graag bij eventuele maatwerkvragen. Daarnaast leveren de standaardrapportages druktetrends voor zowel heel Nederland als losse steden, deze zijn via de knoppen hieronder te bekijken.

Nationale Shopping Index

Vanaf 199,- per maand

De Nationale Shopping Index. Een wekelijkse winkeldrukte-index van geheel Nederland. Er wordt een index gemaakt van:

Nationale winkelstraten
Highstreet winkelstraten (A1)
Woonboulevards
Boodschappen winkelgebieden
Toeristische winkelgebieden
Grote steden (G5)
Middelgrote steden
Kleine steden

Weekly Shopping Index

Vanaf 299,- per maand

De standaard WinkelIndex per stad. Een lokale winkeldrukte-index per stad. Er wordt een index gemaakt van 80 steden in Nederland en 40 steden in België en Luxemburg. De tellingen kunnen wekelijks worden vergeleken met vergelijkbare steden.

Monthly Shopping Index

Uitgebreide rapportage over de drukte in jouw winkelgebied

  • Passantenaantallen
  • Verdeling van de drukte over de week
  • Benchmarking

Wat zeggen anderen?

Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.

Gerard van As

Wethouder Economische Zaken van Gemeente Alphen aan den Rijn

RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.

Jan Zwang

Head of Market Insights, Vodafone Libertel B.V.

De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.

Sandra de Boer

Strategisch Adviseur Economische Zaken van de Gemeente Alkmaar

Wat zeggen anderen?

Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.

Gerard van As

Wethouder Economische zaken

RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.

Jan Zwang

Head of Market Insights, Vodafone Libertel B.V.

De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.

Sandra de Boer

Strategisch Adviseur Economische Zaken van de Gemeente Alkmaar

    info@rmc.nl

    Toonaangevend in retaildata-analyse en klantgedrag voor optimale winkelbeleving.
    Social
    Contact

    Bureau RMC
    Marnixkade 109F
    1015 ZL Amsterdam

    +31 (0)20 6535588
    info@rmc.nl


    Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency