RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
De winkelstraten in Nederland zijn in 2024 wat drukker begonnen dan in 2023, met een stijging van 4,2%. Deze voorsprong lijkt echter snel te worden ingehaald, gezien de snelle stijging van de drukte vorig jaar, waarschijnlijk door beter weer. Vooral grote en middelgrote steden profiteren van deze toename, terwijl kleinere steden met een relatief groter dagelijks aanbod minder groei zien. Ondanks de aanhoudende regen lijkt het winkelvolume hoog te blijven, wat gunstig kan zijn voor de omzet van winkeliers door recente prijsverhogingen.
We voorspellen wel dat de drukte in de winkelstraten de komende maanden zal afnemen, vooral na het drukke tweede kwartaal van vorig jaar. Het is daarom van cruciaal belang om deze ontwikkelingen nauwlettend in de gaten te houden. Onze dagelijkse monitoring en wekelijkse updates bieden waardevolle inzichten die u helpen bij het nemen van weloverwogen beslissingen voor uw bedrijf.
Abonneren op onze licenties biedt u niet alleen toegang tot actuele informatie over winkelstraatdrukte, maar ook tot diepgaande analyses en prognoses die u helpen om trends te begrijpen en te anticiperen op veranderingen in de markt. Of u nu een winkelier bent die zijn voorraad wil optimaliseren, een vastgoedontwikkelaar die de leefbaarheid van een gebied wil verbeteren, of een beleidsmaker die streeft naar een duurzamere stedelijke omgeving, onze gegevens en inzichten kunnen u ondersteunen bij het bereiken van uw doelen.
We houden het voor u dagelijks in de gaten en mocht u wekelijks willen worden geïnformeerd op de maandag voor 09.00 uur, abonneer u dan op een van onze licenties.
Al meer dan 30 jaar verhogen wij het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Wij maken met veel tevredenheid gebruik van de diensten en rapporten van het RMC om inzicht te krijgen in de drukte en bezoekersstromen in Haarlem Centrum. Met deze waardevolle informatie kunnen we onze campagnes op het juiste moment en op de juiste manier inzetten. Hierdoor profiteren niet alleen wij, maar alle sectoren in de stad, van een betere spreiding en effectievere marketing.
De keuze voor RMC was voor ons een logische omdat dit het beste aansloot bij onze wensen en het budget welke beschikbaar was hiervoor. Wij zijn dan ook zeker tevreden met de samenwerking tot nu toe en willen in de toekomst nog meer halen uit de rapportages. De maandelijkse rapportages helpen ons om te zien waar onze bezoekers vandaan komen, waardoor we gerichter kunnen promoten in omliggende wijken. Met de bezoekersprofielen kunnen we nog gerichter aan de slag met onze marketing.
De rapportages RMC geeft ons directe informatie over de correlatie tussen activiteiten in de binnenstad en het aantal passanten dat dit extra opgeleverd heeft. Daarnaast geeft het onze ondernemers betrouwbaar inzicht in het consumentengedrag m.b.t. waar, wanneer en hoelang de bezoekers verblijven. Als je het verschil wilt maken, is deze informatie cruciaal.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
Wij maken met veel tevredenheid gebruik van de diensten en rapporten van het RMC om inzicht te krijgen in de drukte en bezoekersstromen in Haarlem Centrum. Met deze waardevolle informatie kunnen we onze campagnes op het juiste moment en op de juiste manier inzetten. Hierdoor profiteren niet alleen wij, maar alle sectoren in de stad, van een betere spreiding en effectievere marketing.
De keuze voor RMC was voor ons een logische omdat dit het beste aansloot bij onze wensen en het budget welke beschikbaar was hiervoor. Wij zijn dan ook zeker tevreden met de samenwerking tot nu toe en willen in de toekomst nog meer halen uit de rapportages. De maandelijkse rapportages helpen ons om te zien waar onze bezoekers vandaan komen, waardoor we gerichter kunnen promoten in omliggende wijken. Met de bezoekersprofielen kunnen we nog gerichter aan de slag met onze marketing.
De rapportages RMC geeft ons directe informatie over de correlatie tussen activiteiten in de binnenstad en het aantal passanten dat dit extra opgeleverd heeft. Daarnaast geeft het onze ondernemers betrouwbaar inzicht in het consumentengedrag m.b.t. waar, wanneer en hoelang de bezoekers verblijven. Als je het verschil wilt maken, is deze informatie cruciaal.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency