Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Uit een recent onderzoek van RMC naar de bezoekersaantallen tijdens koopavonden in 14 Nederlandse steden blijkt dat de daling in drukte zich ook in 2024 voortzet. De tellingen, verzameld via telsensoren in de maanden januari tot en met november, tonen aan dat de koopavond gemiddeld 18,9% rustiger was in 2024 ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Hoewel de algemene trend duidelijk is, zijn er uitzonderingen. In steden als Haarlem en Den Haag bleef de drukte op donderdagavond nagenoeg gelijk aan vorig jaar. Dit is in contrast met de overige onderzochte steden, waar een aanzienlijke daling zichtbaar is..
Specifieke inzichten per stad
Benieuwd naar de situatie in jouw stad? Bij RMC kunnen we tot op half uur niveau analyseren hoe druk het is tijdens de koopavond. Deze gedetailleerde inzichten kunnen waardevolle informatie bieden voor lokale ondernemers en bestuurders. Neem contact met ons op via info@rmc.nl om meer te weten te komen over jouw stad.
Al meer dan 30 jaar verhogen wij het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency