Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
In het tweede kwartaal van 2024 is de drukte in de winkelstraten van Utrecht fors gestegen, dit in tegenstelling tot de landelijke trend. In dit artikel duiken we dieper in de cijfers van de Domstad.
Utrecht heeft zich gepositioneerd als een van de drukste steden in Nederland in 2024, met een toename van 6,3% in vergelijking met vorig jaar. Landelijk is deze drukte in dezelfde periode juist met 5,9% afgenomen. Ook ten opzichte van de grootste steden van Nederland (Amsterdam, Rotterdam en Den Haag) was Utrecht vanaf week 16 maar liefst 11% drukker.
Koningsdag markeerde dit jaar de hoogste piek van drukte in Utrecht, gevolgd door een drukke maand mei, waarbij zaterdag 18 mei de drukste dag was in het centrum. Dit was de zaterdag na Hemelvaart. Het mooie weer, dat perfect is voor winkelen en horecabezoek, heeft ongetwijfeld bijgedragen aan deze drukte. Op 4 mei was er ook veel activiteit in het centrum vanwege de Dodenherdenking en het programma op het Domplein, wat terug te zien is in de druktecijfers.
Benieuwd hoe uw stad presteert in vergelijking met soortgelijke steden? RMC helpt u graag verder!
Al meer dan 30 jaar verhogen wij het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency