Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Wanneer het kwik in de thermometer stijgt, trekt de Nederlandse bevolking massaal naar de kust. Maar ook marketingcampagnes, een eerste plaats in de schoonste-strand-verkiezing en de opkomst van Pokémon Go zijn een greep uit de vele factoren die de bezoekersdrukte op de stranden de afgelopen jaren hebben beïnvloed.
Maar hoe voorkom je dan dat badgasten struinen naar een parkeerplaats of lang moeten wachten op hun hapje of drankje bij de strandpaviljoens? Door de bezoekersdrukte, verblijfsduur en bezoekfrequentie van het strandbezoek 24/7 te meten, zijn de effecten van acties die stranddrukte stimuleren direct inzichtelijk. Voorspellingen doen over de stranddrukte op basis van de weersvoorspellingen van Gerrit Hiemstra of een eenmalige telling op een zaterdagmiddag in juli zijn niet meer voldoende om het beleid voor de kustregio, de personeelsplanning of de schoonmaakinzet aan op te hangen.
Strandseizoen 2016 in het kort
Nu de voorbereidingen voor dit jaar in volle gang zijn, willen we u graag kennis laten maken met de eerste StrandMonitor van Nederland. Onze unieke StrandMonitor houdt u wekelijks op de hoogte van de gemiddelde stranddrukte in Nederland. Hierdoor kunt u monitoren hoe druk uw strand is ten opzichte van vorige week, vorig jaar en de rest van Nederland. Zo heeft u altijd inzicht in de effecten van het weer, het weekend of een groot evenement.
Wist u bijvoorbeeld dat in 2016…
Probeer het uit! Klik hier en vraag vrijblijvend een demo van de Nederlandse StrandMonitor aan.
Al meer dan 30 jaar verhogen wij het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Bureau RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency