RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Wanneer het kwik in de thermometer stijgt, trekt de Nederlandse bevolking massaal naar de kust. Maar ook marketingcampagnes, een eerste plaats in de schoonste-strand-verkiezing en de opkomst van Pokémon Go zijn een greep uit de vele factoren die de bezoekersdrukte op de stranden de afgelopen jaren hebben beïnvloed.
Maar hoe voorkom je dan dat badgasten struinen naar een parkeerplaats of lang moeten wachten op hun hapje of drankje bij de strandpaviljoens? Door de bezoekersdrukte, verblijfsduur en bezoekfrequentie van het strandbezoek 24/7 te meten, zijn de effecten van acties die stranddrukte stimuleren direct inzichtelijk. Voorspellingen doen over de stranddrukte op basis van de weersvoorspellingen van Gerrit Hiemstra of een eenmalige telling op een zaterdagmiddag in juli zijn niet meer voldoende om het beleid voor de kustregio, de personeelsplanning of de schoonmaakinzet aan op te hangen.
Strandseizoen 2016 in het kort
Nu de voorbereidingen voor dit jaar in volle gang zijn, willen we u graag kennis laten maken met de eerste StrandMonitor van Nederland. Onze unieke StrandMonitor houdt u wekelijks op de hoogte van de gemiddelde stranddrukte in Nederland. Hierdoor kunt u monitoren hoe druk uw strand is ten opzichte van vorige week, vorig jaar en de rest van Nederland. Zo heeft u altijd inzicht in de effecten van het weer, het weekend of een groot evenement.
Wist u bijvoorbeeld dat in 2016…
Probeer het uit! Klik hier en vraag vrijblijvend een demo van de Nederlandse StrandMonitor aan.
Al meer dan 30 jaar verhogen wij het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Wij maken met veel tevredenheid gebruik van de diensten en rapporten van het RMC om inzicht te krijgen in de drukte en bezoekersstromen in Haarlem Centrum. Met deze waardevolle informatie kunnen we onze campagnes op het juiste moment en op de juiste manier inzetten. Hierdoor profiteren niet alleen wij, maar alle sectoren in de stad, van een betere spreiding en effectievere marketing.
De keuze voor RMC was voor ons een logische omdat dit het beste aansloot bij onze wensen en het budget welke beschikbaar was hiervoor. Wij zijn dan ook zeker tevreden met de samenwerking tot nu toe en willen in de toekomst nog meer halen uit de rapportages. De maandelijkse rapportages helpen ons om te zien waar onze bezoekers vandaan komen, waardoor we gerichter kunnen promoten in omliggende wijken. Met de bezoekersprofielen kunnen we nog gerichter aan de slag met onze marketing.
De rapportages RMC geeft ons directe informatie over de correlatie tussen activiteiten in de binnenstad en het aantal passanten dat dit extra opgeleverd heeft. Daarnaast geeft het onze ondernemers betrouwbaar inzicht in het consumentengedrag m.b.t. waar, wanneer en hoelang de bezoekers verblijven. Als je het verschil wilt maken, is deze informatie cruciaal.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
Wij maken met veel tevredenheid gebruik van de diensten en rapporten van het RMC om inzicht te krijgen in de drukte en bezoekersstromen in Haarlem Centrum. Met deze waardevolle informatie kunnen we onze campagnes op het juiste moment en op de juiste manier inzetten. Hierdoor profiteren niet alleen wij, maar alle sectoren in de stad, van een betere spreiding en effectievere marketing.
De keuze voor RMC was voor ons een logische omdat dit het beste aansloot bij onze wensen en het budget welke beschikbaar was hiervoor. Wij zijn dan ook zeker tevreden met de samenwerking tot nu toe en willen in de toekomst nog meer halen uit de rapportages. De maandelijkse rapportages helpen ons om te zien waar onze bezoekers vandaan komen, waardoor we gerichter kunnen promoten in omliggende wijken. Met de bezoekersprofielen kunnen we nog gerichter aan de slag met onze marketing.
De rapportages RMC geeft ons directe informatie over de correlatie tussen activiteiten in de binnenstad en het aantal passanten dat dit extra opgeleverd heeft. Daarnaast geeft het onze ondernemers betrouwbaar inzicht in het consumentengedrag m.b.t. waar, wanneer en hoelang de bezoekers verblijven. Als je het verschil wilt maken, is deze informatie cruciaal.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency