RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
retailer
city
BIZ
winkel
stad
winkelgebied
KPN introduceerde haar nieuwe merkbeleving: het netwerk van Nederland. In tijden van individualisering en polarisering, is er behoefte aan een positieve kijk op de verbindende kracht van technologie.
Zitten mijn winkels nog wel op de juiste locatie of twijfelt u van welke winkels u het huurcontract moet verlengen? Is er nog ruimte voor nieuwe winkels en in welke steden is dat dan? Het zijn vragen die bij steeds meer retailers leven. Zo ook bij State of Art. State of Art heeft RMC gevraagd te komen met een passende locatiestrategie voor de fysieke winkels.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Vestigingsplaatsonderzoek om potentie nieuwe locaties Street Jump te bepalen Vestigingsplaatsonderzoek.
Wij verhogen het rendement van onze klanten met op maat gemaakte oplossingen.
Realtime week- en maandrapporten
Realtime verzorgingsgebieden
Shopperprofielen
Vestigingsplaatsonderzoek
Netwerk Score Kaart
Presentatie trends in retail
Marktruimte berekening
Lokale en regionale detailhandelsvisie
Realtime verzorgingsgebieden
Bezoekersprofielen
Onderzoek in winkelstraatdrukte
Bezoekersprofielen
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
Als wethouder laat ik me graag bijstaan door ter zake kundige mensen. Op retailgebied doet Bureau RMC dat, o.a. bij het ontwikkelen van de detailhandelnota. RMC schetste een realistisch beeld. Ook de manier waarop zij een informatie-avond voor alle retailers in Alphen heeft geleid, sprak mij zeer aan.
RMC helpt ons al jaren om een vinger aan de pols te houden van winkelend Nederland. Haar gegevens en rapporten sluiten naadloos aan op onze wensen als data driven company.
De samenwerking met Bureau RMC is plezierig, constructief en oplossingsgericht.
RMC
Marnixkade 109F
1015 ZL Amsterdam
Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency
RMC is onderdeel van MotivactionPowered by © Totoweb and Gonta Creative Agency